Voyager lichtblauw reis dagboek Peter Pauper

Meer afbeeldingen

€ 15,99

Schrijf de eerste review over dit product

Beschikbaarheid: Op voorraad

Lichtblauw veganleren Voyager reis dagboek van Peter Pauper Press met een bruin elastiek. De inhoud van de reisdagboek bestat uit 3 boekjes met elk 30 pagina's (60 blz.) én een doorzichtig mapje. Met behulp van de elastieken aan de binnenkant van de kaft kun je deze boekjes bevestigen. Hierdoor kun je de boekjes ook makkelijk wisselen voor andere boekjes en kun je het dagboek zo maken zoals jij het wil. Een boekje heeft crème kleurige blanco pagina's, een ander pagina's met lijntjes en de laatste pagina's met puntjes. Al met al is dit een prachtig flexibel reisdagboek dat je helemaal kunt aanpassen naar jouw eigen wensen.
OF
Beschrijving

Details

Mooi lichtblauw reisdagboek Voyager van het Amerikaanse merk Peter Pauper Press. De lichtblauwe flexibele kaft is gemaakt van vegan leer (nep leer). Het dagboek wordt gesloten met een bruin elastiek. Dit reis dagboek is eigenlijk een modulair systeem waar je met verschillende onderdelen je eigen (reis)dagboek kunt maken. Bij de mooie lichtblauwe kaft krijg je namelijk nog 3 extra boekjes én een doorzichtig mapje. Met behulp van de elastieken aan de binnenkant van de kaft kun je deze boekjes bevestigen. Hierdoor kun je de boekjes ook makkelijk wisselen voor andere boekjes en kun je het dagboek zo maken zoals jij het wil. Je zou er bijvoorbeeld minder of andere boekjes in kunnen stoppen. De drie boekjes die je er standaard bij krijgt hebben allemaal 30 pagina's, oftewel 60 bladzijden. Een boekje heeft crème kleurige blanco pagina's, een ander pagina's met lijntjes en de laatste pagina's met puntjes. Al met al is dit een prachtig flexibel reisdagboek (systeem) dat je helemaal perfect voor jezelf kunt maken.
Extra informatie

Extra informatie

Kleur Blauw