Garantie en klachten

Garantie

Bij Dagboekwinkel geloven we in de kwaliteit van onze dagboeken en doen ons uiterste best om jouw dagboek in topconditie aan jou te leveren. Zo versturen wij enkel met PostNL. Toch komt het heel soms voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je dan wel verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons hierover te maken. Dit kun je bijvoorbeeld doen door een email te sturen aan info@dagboekwinkel.nl of contact op te nemen via ons contactformulier op de contact pagina. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Heb je een klacht over het product of onze service, dan horen wij dit graag. Op die manier kunnen we ons steeds blijven verbeteren. Je kunt je klacht kenbaar maken bij ons door dit te mailen naar info@dagboekwinkel.nl. 

Mocht dit niet leiden tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.