Voyager bordeaux rood reis dagboek Peter Pauper

Meer afbeeldingen

€ 15,99

Schrijf de eerste review over dit product

Beschikbaarheid: Op voorraad

Prachtig bordeaux rood (ook wel oxblood red of wijnrood) Voyager reis dagboek van Peter Pauper Press. Dit dagboek heeft een vegan leren (nepleer) kaft die aan de buitenkant aanvoelt als leer en aan de binnenkant als geborsteld suède. Het wordt gesloten met een bruin elastiek die vast zit met een decoratieve kraal. Het leuke van dit dagboek is dat je zelf kunt bepalen wat voor soort boekjes aan de binnenkant wil hebben. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om alleen maar een boekje met lijntjes en het doorzichtige mapje te gebruiken of om er juist extra boekjes aan toe te voegen. Je krijgt standaard 3 boekjes (kraftpapier blanco, dotted, lijntjes) en een doorzichtig mapje bij dit dagboek. Een geweldig dagboek voor elke dagboekschrijver.
OF
Beschrijving

Details

Super mooi bordeaux rood (ook wel oxblood red of wijnrood) Voyager reis dagboek van het Amerikaanse merk Peter Pauper Press. Dit dagboek heeft een vegan leren (nepleer) kaft die aan de buitenkant aanvoelt als leer en aan de binnenkant als geborsteld suede. Het wordt gesloten met een bruin elastiek die vast zit met een decoratieve kraal. Het leuke van dit dagboek is dat je de boekjes aan de binnenkant helemaal kunt aanpassen. Je kunt het dagboek dus zo maken zoals jij dat wilt. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om alleen maar een boekje met lijntjes en het doorzichtige mapje te gebruiken of om er juist extra boekjes aan toe te voegen. Je krijgt standaard 3 boekjes en een doorzichtig mapje bij dit dagboek. Een van de boekjes heeft 30 blanco geelbruinachtige kraft pagina's, een ander 30 ivoorkleurige pagina's met lichtgrijze puntjes (puntsafstand 5 bij 5 mm) en de laatste 30 ivoorkleurige pagina's met donkergrijze lijntjes (regelafstand: 7,5 mm). Het dagboek is lekker robuust en compact waardoor je het makkelijk mee kunt nemen in je tas of rugzak tijdens het backpacken. Het dagboek is ook erg geschikt om als bullet journal te gebruiken. Een geweldig dagboek voor elke dagboekschrijver.
Extra informatie

Extra informatie

Kleur Rood